W obecnych czasach coraz więcej decyzji zakupowych konsumenci przenoszą do świata wirtualnego. Nikogo już nie dziwi, że w sklepach internetowych można kupić wszystko, zarówno jedzenie jak i ubrania czy agd. Wychodząc na przeciw takiemu trendowi spora grupa przedsiębiorców zakłada biznesy w sieci. Jednak im większa konkurencja, tym trudniej jest się przebić do czołówki z widocznością strony internetowej.
Może nieco w tym pomóc optymalizacja treści SEO. Od czego zacząć? Dobrym początkiem może być chociażby audyt seo, który wykaże w jakich aspektach strona nie spełnia wymagań i gdzie konieczne będą poprawki. Warto także przemyśleć strategię marketingową. Do wyboru jest przynajmniej kilka opcji. Optymalizując treści na stronie internetowej można skupić się albo na głównych frazach (co przeważnie związane jest ze stosunkowo wysokim kosztem oraz mało zadowalającą konwersją) albo na frazach z tak zwanego długiego ogona (w tym przypadku koszty są zdecydowanie niższe). Szczególną uwagę należy zwrócić na odpowiednie nasycenie treści kluczowymi frazami, na wydzielenie nagłówków, a także na opisanie obrazków tekstami alternatywnymi.
Najnowsze komentarze